انس طلا
4,338 دلار
0,00% (0 دلار)
1404/09/30 00:00
طلای 18 عیار
13,647,000 تومان
1,04% (141,700 تومان)
1404/09/30 19:59
طلای 24 عیار
18,195,800 تومان
1,04% (189,000 تومان)
1404/09/30 19:59
طلای آب‌شده نقدی
59,117,000 تومان
1,03% (609,000 تومان)
1404/09/30 19:59
سکه یک گرمی
19,900,000 تومان
0,00% (0 تومان)
1404/09/30 16:40
ربع سکه
43,770,000 تومان
+0,51% (220,000 تومان)
1404/09/30 18:04
نیم سکه
77,800,000 تومان
+0,32% (250,000 تومان)
1404/09/30 18:04
سکه امامی
141,990,000 تومان
0,21% (305,000 تومان)
1404/09/30 19:59
سکه بهار آزادی
135,980,000 تومان
0,87% (1,180,000 تومان)
1404/09/30 19:59
انس طلا
4,338 دلار
0,00% (0 دلار)
1404/09/30 00:00
طلای 18 عیار
13,647,000 تومان
1,04% (141,700 تومان)
1404/09/30 19:59
طلای 24 عیار
18,195,800 تومان
1,04% (189,000 تومان)
1404/09/30 19:59
طلای آب‌شده نقدی
59,117,000 تومان
1,03% (609,000 تومان)
1404/09/30 19:59
سکه یک گرمی
19,900,000 تومان
0,00% (0 تومان)
1404/09/30 16:40
ربع سکه
43,770,000 تومان
+0,51% (220,000 تومان)
1404/09/30 18:04
نیم سکه
77,800,000 تومان
+0,32% (250,000 تومان)
1404/09/30 18:04
سکه امامی
141,990,000 تومان
0,21% (305,000 تومان)
1404/09/30 19:59
سکه بهار آزادی
135,980,000 تومان
0,87% (1,180,000 تومان)
1404/09/30 19:59
کپی شد!

مدیرعامل بانک کشاورزی پای گفتگو با مشتریان نشست

مدیرعامل بانک کشاورزی با حضور در مرکز ارتباط سبز این بانک، به صورت تلفنی به سوالات و درخواست‌های تعدادی از مشتریان و کارکنان پاسخ داد.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در حاشیه این ارتباط مستقیم که روز دوشنبه 6 مردادماه 1404 برگزار شد، وهب متقی‌نیا با اشاره به ضرورت ارتباط مستقیم با مخاطبان، اظهار داشت: گفت و گوی بی‌واسطه با مشتریان و همکاران، فرصت مناسبی را برای آگاهی از نیازها و چالش‌ها فراهم می‌کند.

وی با اشاره به تلاش‌های این بانک در حمایت از بخش کشاورزی و تأمین منابع مالی مورد نیاز تولیدکنندگان، افزود: مرکز ارتباط سبز، بستری مناسب برای دریافت دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات مشتریان و کارکنان است که در بهبود کیفیت خدمت‌رسانی موثر خواهد بود.

مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان دستورات لازم را برای بررسی و پیگیری موارد مطرح شده در این گفت‌وگو‌ها به واحدهای ذیربط صادر کرد و گفت: روند پاسخگویی به مشتریان با دقت و سرعت بیشتری دنبال خواهد شد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *