انس طلا
4,002 دلار
+0,02% (0 دلار)
1404/08/10 04:47
طلای 18 عیار
10,626,300 تومان
+2,36% (244,500 تومان)
1404/08/10 19:59
طلای 24 عیار
14,168,200 تومان
+2,35% (325,900 تومان)
1404/08/10 19:59
طلای آب‌شده نقدی
45,900,000 تومان
+1,97% (888,000 تومان)
1404/08/10 19:59
سکه یک گرمی
16,500,000 تومان
+1,23% (200,000 تومان)
1404/08/10 15:21
ربع سکه
33,790,000 تومان
+1,41% (470,000 تومان)
1404/08/10 18:28
نیم سکه
58,150,000 تومان
+0,87% (500,000 تومان)
1404/08/10 18:27
سکه امامی
111,480,000 تومان
+0,18% (200,000 تومان)
1404/08/10 19:59
سکه بهار آزادی
105,070,000 تومان
+0,94% (975,000 تومان)
1404/08/10 19:59

10 آبان , 1404

انس طلا
4,002 دلار
+0,02% (0 دلار)
1404/08/10 04:47
طلای 18 عیار
10,626,300 تومان
+2,36% (244,500 تومان)
1404/08/10 19:59
طلای 24 عیار
14,168,200 تومان
+2,35% (325,900 تومان)
1404/08/10 19:59
طلای آب‌شده نقدی
45,900,000 تومان
+1,97% (888,000 تومان)
1404/08/10 19:59
سکه یک گرمی
16,500,000 تومان
+1,23% (200,000 تومان)
1404/08/10 15:21
ربع سکه
33,790,000 تومان
+1,41% (470,000 تومان)
1404/08/10 18:28
نیم سکه
58,150,000 تومان
+0,87% (500,000 تومان)
1404/08/10 18:27
سکه امامی
111,480,000 تومان
+0,18% (200,000 تومان)
1404/08/10 19:59
سکه بهار آزادی
105,070,000 تومان
+0,94% (975,000 تومان)
1404/08/10 19:59
کد خبر : 73015
بانک و بیمه شنبه 10 آبان 1404 - 19:19 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا در نخستین همایش مشترک رؤسای دوایر بازاریابی و روابط‌عمومی مناطق تاکید کرد:

ضرورت تمرکز بر تجربه مشتری و شخصی‌سازی خدمات بانکی برای موفقیت در عملکرد

رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا، در نخستین همایش مشترک رؤسای دوایر بازاریابی و روابط عمومی مناطق، بر اهمیت شناخت تجربه مشتری به‌عنوان محور اصلی بازاریابی نوین تأکید کرد.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، دکتر محسن خدابخش، با اشاره به نتایج تحقیقات مؤسسه مکنزی در سال ۲۰۲۳ در خصوص تجربه مشتری اظهار داشت: تجربه مشتری دیگر یک مزیت رقابتی نیست، بلکه شرط بقا در صنعت بانکداری مدرن است. بررسی ۱۵۰ بانک جهانی نشان می‌دهد بانک‌هایی که در شاخص تجربه مشتری عملکرد مطلوب‌تری دارند، تا ۳۰ درصد درآمد بیشتر و وفاداری بالاتری از سوی مشتریان کسب کرده‌اند.
دکتر خدابخش در ادامه با اشاره به مطالعات سال ۲۰۲۲ افزود: پس از هر بحران مالی، اعتماد عمومی به نهادهای مالی کاهش می‌یابد و بازگشت این اعتماد تنها از مسیر آموزش مالی ممکن است.
وی افزود: ۶۸ درصد مشتریان اعلام کرده‌اند در صورتی‌که بانک‌ها در تصمیم‌گیری‌های مالی آن‌ها نقش مشاوره‌ای داشته باشند، تمایل بیشتری به استفاده از خدمات بانکی دارند.
رییس هیئت‌مدیره بانک سینا خاطرنشان کرد: این تحقیق نشان داده بانک‌هایی که محتوای آموزشی تولید می‌کنند، تا ۴۰ درصد نرخ تعامل دیجیتال بالاتری دارند.
رئیس هیئت‌مدیره بانک سینا در بخش دیگری از سخنان خود گفت:
تحلیل داده و شخصی‌سازی هوشمند، کلید موفقیت بانک‌هاست. ۹۱ درصد مشتریان جهانی تأکید کرده‌اند شخصی‌سازی پیشرفته، نقش مستقیمی در افزایش وفاداری و رضایت آن‌ها دارد.
وی افزود: آینده بانکداری در تعدد ابزارها و محصولات نیست، بلکه در ارائه محصول درست، در زمان درست و برای مشتری مناسب است. نسل جوان به‌ویژه زیر ۳۰ سال، به‌دنبال سرعت، سادگی و تجربه شخصی‌سازی‌شده‌اند؛ اگر بانک‌ها با نسل Z ارتباط مؤثر برقرار نکنند، تا سال ۲۰۳۰ حدود ۴۰ درصد سهم بازار خود را از دست خواهند داد.
دکتر خدابخش در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به سه موج تحول در کسب‌وکار گفت: موج نخست شامل پیشگامان ریسک‌پذیر است، موج دوم پیروانی که از تجربه بازار استفاده می‌کنند و موج سوم کسانی که به اجبار فناوری وارد می‌شوند و تنها به بقا می‌اندیشند.
وی در ادامه افزود: بانک سینا با تکیه بر موج اول و دوم، قصد دارد با تقویت دانش بازاریابی و توسعه محصول، عملکرد شعب کمتر فعال را بهبود بخشد.
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *