انس طلا
4,409 دلار
+1,63% (70 دلار)
1404/10/01 15:02
طلای 18 عیار
13,916,800 تومان
+1,98% (269,800 تومان)
1404/10/01 15:02
طلای 24 عیار
18,555,600 تومان
+1,98% (359,800 تومان)
1404/10/01 15:02
طلای آب‌شده نقدی
60,276,000 تومان
+1,96% (1,159,000 تومان)
1404/10/01 15:01
سکه یک گرمی
20,100,000 تومان
+1,01% (200,000 تومان)
1404/10/01 11:04
ربع سکه
44,570,000 تومان
+1,83% (800,000 تومان)
1404/10/01 14:34
نیم سکه
78,570,000 تومان
+0,99% (770,000 تومان)
1404/10/01 14:34
سکه امامی
144,190,000 تومان
+1,55% (2,200,000 تومان)
1404/10/01 15:01
سکه بهار آزادی
138,695,000 تومان
+2,00% (2,715,000 تومان)
1404/10/01 15:02
انس طلا
4,409 دلار
+1,63% (70 دلار)
1404/10/01 15:02
طلای 18 عیار
13,916,800 تومان
+1,98% (269,800 تومان)
1404/10/01 15:02
طلای 24 عیار
18,555,600 تومان
+1,98% (359,800 تومان)
1404/10/01 15:02
طلای آب‌شده نقدی
60,276,000 تومان
+1,96% (1,159,000 تومان)
1404/10/01 15:01
سکه یک گرمی
20,100,000 تومان
+1,01% (200,000 تومان)
1404/10/01 11:04
ربع سکه
44,570,000 تومان
+1,83% (800,000 تومان)
1404/10/01 14:34
نیم سکه
78,570,000 تومان
+0,99% (770,000 تومان)
1404/10/01 14:34
سکه امامی
144,190,000 تومان
+1,55% (2,200,000 تومان)
1404/10/01 15:01
سکه بهار آزادی
138,695,000 تومان
+2,00% (2,715,000 تومان)
1404/10/01 15:02
کپی شد!

سامانه فواد ۱۲۸؛ راه ارتباط مستقیم با بانک صادرات ایران

نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مشتریان و مخاطبان بانک صادرات ایران از طریق سامانه «فواد ۱۲۸» در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت، ثبت و بررسی شده و با پاسخگویی مناسب همراه می‌شود.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، با راه‌اندازی سامانه «فواد ۱۲۸» و فراهم شدن امکان ارتباط مستقیم مشتریان و مخاطبان بانک برای طرح مسائل، مشکلات و دغدغه‌های مرتبط با ارائه خدمات بانکی، فرآیند رسیدگی به درخواست‌ها با سرعت، دقت و انسجام بیشتری در دستور کار قرار گرفته است. در همین راستا، تقویت و تجهیز اداره کل رسیدگی به شکایات، نقش مؤثری در تسریع پیگیری مطالبات و افزایش رضایتمندی مشتریان ایفا کرده است.

مشتریان و مخاطبان محترم بانک برای ارتباط مستقیم و طرح مسائل، مشکلات و دغدغه‌های خود می‌توانند با شماره تلفن 128 تماس گرفته و یا به سایت www.foad128.ir مراجعه کنند.

همزمان با توسعه این سامانه، بانک صادرات ایران با ارتقای سامانه‌های بانکداری غیرحضوری از جمله «سپینو» و سایر درگاه‌های بانکداری الکترونیک و همچنین بهبود زیرساخت‌های سیستمی، زمینه ارائه خدمات بانکی غیرحضوری با امکان پیگیری آنلاین و شفاف وضعیت درخواست‌ها را برای مشتریان فراهم کرده است.

بانک صادرات ایران در مسیر تحقق شعار «بانک صادرات ایران در خدمت مردم»، پس از بیش از هفت دهه فعالیت و خدمت‌رسانی، رضایت‌مندی مشتریان را همچنان در اولویت برنامه‌ها و سیاست‌های خود قرار داده و با توسعه ابزارهای پاسخگویی و ارتقای کیفیت خدمات، رویکرد مشتری‌مداری و پاسخگویی مؤثر را به‌طور مستمر دنبال می‌کند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *