بانک ملی ایران در تازه ترین اقدام خود به منظور آگاهی از نظرات مختلف درخصوص میزان رضایت از کمیت و کیفیت کارت های هدیه صادره از سوی این بانک، یک نظرسنجی طراحی کرده و در آن نظرات مشتریان را جویا شده است.
به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با هدف بررسی نیازها و سلیقه های متفاوت از مشتریان گرانقدر درخواست کرده که برای ارائه خدمات بهتردر این نظرسنجی شرکت کنند.
همچنین در این نظرسنجی میزان رضایت از کمیت و کیفیت کارت های هدیه بانک ملی ایران به عنوان یکی از خدمات بانک، در معرض ارزیابی مشتریان و متقاضیان قرار داده و خواهان پاسخگویی به سوالات مطرح شده است.
این نظرسنجی حاوی 21 سوال که در آن درباره فرآینده تهیه و دریافت، تنوع طرح ها، کیفیت چاپ، جنس کارت و بسته بندی، محدوده مبالغ قابل شارژ، مدت اعتبار، امنیت و امکان مسدودسازی و جذابیت طرح ها از مشتریان پرسیده شده است که مشتریان می توانند با مراجعه به آدرس
https://bmi.ir/fa/forms/4 در نظر سنجی شرکت کنند.