انس طلا
4,290 دلار
0,47% (20 دلار)
1404/09/25 10:40
طلای 18 عیار
13,600,100 تومان
+0,55% (75,000 تومان)
1404/09/24 19:59
طلای 24 عیار
18,133,300 تومان
+0,55% (100,000 تومان)
1404/09/24 19:59
طلای آب‌شده نقدی
58,908,000 تومان
+0,56% (327,000 تومان)
1404/09/24 19:59
سکه یک گرمی
19,700,000 تومان
+1,55% (300,000 تومان)
1404/09/24 12:12
ربع سکه
43,770,000 تومان
+0,37% (160,000 تومان)
1404/09/24 18:33
نیم سکه
76,820,000 تومان
+1,29% (980,000 تومان)
1404/09/24 18:06
سکه امامی
141,795,000 تومان
+0,56% (790,000 تومان)
1404/09/24 19:59
سکه بهار آزادی
136,570,000 تومان
+1,93% (2,590,000 تومان)
1404/09/24 19:59
انس طلا
4,290 دلار
0,47% (20 دلار)
1404/09/25 10:40
طلای 18 عیار
13,600,100 تومان
+0,55% (75,000 تومان)
1404/09/24 19:59
طلای 24 عیار
18,133,300 تومان
+0,55% (100,000 تومان)
1404/09/24 19:59
طلای آب‌شده نقدی
58,908,000 تومان
+0,56% (327,000 تومان)
1404/09/24 19:59
سکه یک گرمی
19,700,000 تومان
+1,55% (300,000 تومان)
1404/09/24 12:12
ربع سکه
43,770,000 تومان
+0,37% (160,000 تومان)
1404/09/24 18:33
نیم سکه
76,820,000 تومان
+1,29% (980,000 تومان)
1404/09/24 18:06
سکه امامی
141,795,000 تومان
+0,56% (790,000 تومان)
1404/09/24 19:59
سکه بهار آزادی
136,570,000 تومان
+1,93% (2,590,000 تومان)
1404/09/24 19:59
کپی شد!

مدل‌های بازاریابی بانک سینا رونمایی شد

مدل‌های نوین بازاریابی بانک سینا در نخستین وبینار معاونت بازاریابی و امور شعب با مدیران مناطق و روسای شعب مستقل این بانک تشریح شد.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر اکبر جلیلی، عضو هیئت‌مدیره و معاون بازاریابی و امور شعب بانک سینا، در این وبینار با اشاره به اهمیت رعایت اهداف ترسیم‌شده گفت: بانک سینا برای سال جاری دستیابی به منابع ۲۰۰ همتی را هدف‌گذاری کرده و لازم است همکاران برای تحقق این امر در نیمه دوم سال، تلاش ویژه‌ای داشته باشند .
وی پایبندی بانک به تعهدات، استمرار خدمات اعتباری و رفتار حرفه‌ای کارکنان را از نقاط قوت بانک سینا برشمرد و گفت: همین ویژگی‌ها موجب شده بانک سینا جایگاه مناسبی در جذب منابع را در بین شبکه بانکی کشور کسب کند.
جلیلی همچنین به برنامه‌های آتی بانک اشاره کرد و گفت: موضوع آمایش و پایش شعب به صورت جدی در حال پیگیری است و در زمینه جذب نیروی انسانی نیز آزمون استخدامی برگزار خواهد شد .
در بخش دیگری از این نشست، علیرضا برآور، مدیر امور بازاریابی و شعب بانک سینا، ضمن ارائه جزئیات مدل‌های بازاریابی، نقشه راه اجرای آن را برای همکاران تشریح کرد.
برآور با تأکید بر ساده‌سازی مدل‌های بازاریابی گفت: الگوهای طراحی‌شده نباید باری مضاعف بر دوش همکاران شعب ایجاد کند و با کمترین پیچیدگی قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد.
مدیر امور بازاریابی و شعب افزود: افزایش سودآوری و مقیاس ترازنامه در ذیل بازاریابی باید مورد توجه همکاران نیز باشد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *