سیصد و هفدهمین شماره نشریه داخلی «سفیر» با محوریت طرح مهربانی ملی؛ موفقیتی در جهت جذب منابع منتشر شد.
به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این شماره، موضوعاتی نظیر بررسی الگوهای جهانی در ارائه تسهیلات بانکی و نظرسنجیهای انجام شده در خصوص رضایت مشتریان از طرح مهربانی ملی مورد توجه قرار گرفته است.
از جمله مطالب منتشرشده در این شماره میتوان به عناوینی همچون «تخصیص اعتبارات بانکی بر اساس عدالت منطقهای»، «چشمانداز بانک ملی ایران؛ توسعه خدمات دیجیتال و مشتریمحور»، «مهربانی ملی فراتر از وام؛ بانک ملی ایران و خلق تجربهای نو در خدمترسانی غیر حضوری» و «تسهیلاتی خرد برای نیازهای واقعی» اشاره کرد.
این شماره همچنین شامل گزارشها، یادداشتها و تحلیلهایی با رویکرد افزایش رضایت مشتری و توسعه خدمات دیجیتال و مشتری محور است.
نشریه سفیر به عنوان رسانه داخلی بانک ملی ایران، بهصورت منظم به بررسی تحولات، اقدامات و سیاستهای بانک در حوزههای مختلف بانکی، اقتصادی و سازمانی میپردازد.