امروز: شنبه, 25 مرداد , 1404

انس طلا
3,335 دلار
%0.07− (-2 دلار)
1404/05/25 04:42
طلای 18 عیار
7,428,600 تومان
%2.63− (-195,100 تومان)
1404/05/25 19:32
طلای 24 عیار
9,904,700 تومان
%2.63− (-260,100 تومان)
1404/05/25 19:32
طلای آب‌شده نقدی
32,174,000 تومان
%2.62− (-842,000 تومان)
1404/05/25 19:32
سکه یک گرمی
14,400,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/05/25 11:26
ربع سکه
25,100,000 تومان
%2.79− (-700,000 تومان)
1404/05/25 18:27
نیم سکه
43,500,000 تومان
%1.15− (-500,000 تومان)
1404/05/25 16:42
سکه امامی
83,210,000 تومان
%0.93− (-770,000 تومان)
1404/05/25 19:32
سکه بهار آزادی
74,500,000 تومان
%1.60− (-1,190,000 تومان)
1404/05/25 19:32

25 مرداد , 1404

انس طلا
3,335 دلار
%0.07− (-2 دلار)
1404/05/25 04:42
طلای 18 عیار
7,428,600 تومان
%2.63− (-195,100 تومان)
1404/05/25 19:32
طلای 24 عیار
9,904,700 تومان
%2.63− (-260,100 تومان)
1404/05/25 19:32
طلای آب‌شده نقدی
32,174,000 تومان
%2.62− (-842,000 تومان)
1404/05/25 19:32
سکه یک گرمی
14,400,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/05/25 11:26
ربع سکه
25,100,000 تومان
%2.79− (-700,000 تومان)
1404/05/25 18:27
نیم سکه
43,500,000 تومان
%1.15− (-500,000 تومان)
1404/05/25 16:42
سکه امامی
83,210,000 تومان
%0.93− (-770,000 تومان)
1404/05/25 19:32
سکه بهار آزادی
74,500,000 تومان
%1.60− (-1,190,000 تومان)
1404/05/25 19:32
کد خبر : 63634
بانک و بیمه شنبه 25 مرداد 1404 - 12:19 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
دکتر علی ابدالی در دومین هم‌اندیشی سراسری مدیران میانی بانک سینا:

اولویت‌های اصلی بانک سینا در سال 1404، بازاریابی و جذب منابع است

دکتر علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا در دومین هم‌اندیشی سراسری معاونان مناطق بانک تأکید کرد: بازاریابی و جذب منابع باید به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های بانک در سال جاری دنبال شود.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، دکتر علی ابدالی چهار راهبرد اصلی بانک در سال جاری را همانند سال گذشته افزایش مقیاس ترازنامه، توسعه بانکداری ارزی، بانکداری دیجیتال و بانکداری اجتماعی عنوان کرد و گفت: در کنار این راهبردها، برنامه‌هایی همچون افزایش سرمایه برابر الزامات ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، آمایش شعب، ساماندهی دارایی‌ها از طریق تهاتر، تقویت برندینگ، توسعه مدل‌های بازاریابی و بهینه‌سازی پورتفوی مصارف در دستور کار قرار دارد.
وی با تأکید بر اهمیت رویکردهای مدیریتی درون‌سازمانی خاطرنشان کرد: ارتقای دانش کارکنان در صف و ستاد، یکی از اولویت‌های جدی بانک است و همه معاونان مناطق باید خود را در نقش مدیران ارشد ببینند و با همدلی، راهبردهای بانک را محقق کنند.
مدیرعامل بانک سینا در پایان با اشاره به اهمیت بازاریابی وجذب منابع تصریح کرد: بازاریابی تنها وظیفه یک واحد نیست، بلکه همه کارکنان بانک از تحویل‌دار شعب تا مدیران ستاد در این حوزه نقش دارند. هر اقدامی در حوزه بازاریابی باید با دانش، آگاهی و برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.
دکتر خدابخش رئیس هیئت مدیره بانک سینا نیز در این هم‌اندیشی، ضرورت تلاش برای دستیابی به اهداف تعیین شده را یادآور شد و گفت: با جدیت و پشتکار همکاران و اجرای طرح‌های بهبود و توسعه‌ای، شاهد رشد منابع بانک سینا و دستیابی به اهداف سال گذشته بودیم.
وی در ادامه، الزامات موثر در موفقیت و بهبود عملکرد بانک را برشمرد و گفت: در این راستا بازاریابی هدفمند و هوشمند باید در راس همه امور باشد. مکان یابی و جانمایی مناسب شعب نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای بهبود عملکرد و افزایش سهم بازار بانک باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
رئیس هیئت مدیره بانک سینا در ادامه اظهار داشت: امسال بانک سینا ۴۰ ساله شد و به یک بلوغ سازمانی دست یافت و آنچه باید در مسیر توسعه و پیشرفت بانک مورد توجه قرار گیرد، جانشین‌پروری و استفاده از استعدادهای درون بانک است.
وی در ادامه افزود: بانک و جامعه به واسطه تغییرات تکنولوژیک در حال تحول است و ما نیز باید در انتخاب همکاران جدید و جانشین ‌پروی، دیدگاه‌ها و شاخص‌های جدید و مدرن را مد نظر قرار دهیم.
گفتنی است، این هم اندیشی طی روز جاری در تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، اعضای هیئت عامل، مدیران ستادی و روسای ادارات مستقل در حال برگزاری است.
.
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *