انس طلا
3,301 دلار
%0.05− (-1 دلار)
1404/04/18 01:12
طلای 18 عیار
6,932,400 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
طلای 24 عیار
9,243,200 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
طلای آب‌شده نقدی
30,102,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
سکه یک گرمی
14,300,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
ربع سکه
24,300,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
نیم سکه
41,300,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
سکه امامی
77,005,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
سکه بهار آزادی
70,310,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00

18 تیر , 1404

انس طلا
3,301 دلار
%0.05− (-1 دلار)
1404/04/18 01:12
طلای 18 عیار
6,932,400 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
طلای 24 عیار
9,243,200 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
طلای آب‌شده نقدی
30,102,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
سکه یک گرمی
14,300,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
ربع سکه
24,300,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
نیم سکه
41,300,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
سکه امامی
77,005,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
سکه بهار آزادی
70,310,000 تومان
%0.00 (0 تومان)
1404/04/18 00:00
کد خبر : 59527
خودرو سه شنبه 17 تیر 1404 - 20:12 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

قیمت کارخانه دنا امروز 1404/4/17 اعلام شد

قیمت کارخانه دنا در تیر ماه اعلام شد.

به گزارش صنعت مالی ، براساس قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو، قیمت کارخانه دنا پلاس EF۷ ۵ دنده ساده مدل ۱۴۰۴ با رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه ای حدود ۸۶۷ میلیون تومان تعیین شده است و دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۴ در نمایندگی های ایران خودرو حوالی ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین درصورتی که قصد خرید دنا پلاس EF۷P ۶ دنده مدل ۱۴۰۴ با رینگ فولادی از شرکت ایران خودرو داشته باشید باید چیزی حدود ۹۱۲ میلیون تومان هزینه کنید. قیمت دنا پلاس EF۷P ۶ دنده مدل ۱۴۰۴ با رینگ آلومینیومی نیز در نمایندگی های ایران خودرو حدود ۹۳۰ میلیون تومان تعیین شده است. جهت اطلاع از قیمت کارخانه دنا در تیر ۱۴۰۴ جدول زیر را بخوانید.

قیمت کارخانه دنا – تیر ۱۴۰۴

برند سال تولید کارکرد(کیلومتر) قیمت(تومان)
دنا پلاس EF۷ ۵ دنده ساده ۱۴۰۴ با رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه ای صفر ۸۶۷,۹۲۴,۰۰۰
دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال ۱۴۰۴ صفر ۱,۱۵۰,۹۴۳,۰۰۰
دنا پلاس EF۷P ۶ دنده ۱۴۰۴ با رینگ فولادی صفر ۹۱۲,۱۴۹,۰۰۰
دنا پلاس EF۷P ۶ دنده ۱۴۰۴ با رینگ آلومینیومی صفر ۹۳۰,۸۴۱,۰۰۰

دنا پلاس زیباتر است یا شاهین؟

ترکیبی از فورد موستانگ از جلو و مرسدس بنز W۲۰۵ درعقب! دنا پلاس کپی مستقیم از این خودروها نیست اما ناگفته آن‌ها را یادآور می‌شود. در نمای جانبی هم خطوط درب‌ها و گلگیر شما را به یاد همان مرسدس بنز کلاس C می‌اندازد، که با این وجود از نمونه معمولی و غیر پلاس‌اش (!) بسیار جذاب‌تر است. با تمامی این موارد مردم ما چهره‌ی دنا را دوست دارند! شاید به خاطر خسته بودن‌مان از چهره‌های خودروهای تکراری باشد. خودروهایی که شاید از سن ما بیشتر در خیابان حضور داشتند و کارخانه‌ها تولیدشان می‌کنند.

دنا زیر پوست فلزی و پنل‌های بدنه تماما پژو ۴۰۵ است! در واقع سمند، سورن و دنا همگی بر استخوان‌های پیرمردی سوار هستند که شاهکار طراحی دهه ۹۰ اروپا بود، اما امروزه دیگر قابل اعتماد نیست. ایمنی این گونه از طراحی اتاق با اتصالات پرزاویه‌ی ستون‌ها به سقف نمی‌تواند برابر پلتفرم‌های جدید حرفی برای گفتن داشته باشد. تا جایی که حتی پژو ۲۰۶ و رانا که ۱۰ یا ۱۵ سال بعد از ۴۰۵ طراحی شده‌اند پیشرفت چشم‌گیری در ایمنی و محافظت از سرنشینان در تصادفات، مخصوصا از ناحیه‌ی جلو و واژگونی، دارند.

طراحی کابین دنا مشابهت ظاهری زیادی با سوناتا YF سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ دارد. ایران‌خودرو برای یکی از گران‌ترین محصولات خودش دقت زیادی برای مونتاژ به خرج نداده است. مشکلات مونتاژ داشبورد و ادوات در دنا پلاس بیش‌تر از شاهین به چشم می‌رسد. مساله‌ای که شاید به دلیل تیراژ و مدت حضور بیشتر دنا پلاس در بازار هم بازمی‌گردد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *