انس طلا
4,002 دلار
+0,02% (0 دلار)
1404/08/10 04:47
طلای 18 عیار
10,637,100 تومان
+2,46% (255,300 تومان)
1404/08/10 19:30
طلای 24 عیار
14,182,700 تومان
+2,46% (340,400 تومان)
1404/08/10 19:30
طلای آب‌شده نقدی
45,952,000 تومان
+2,09% (940,000 تومان)
1404/08/10 19:30
سکه یک گرمی
16,500,000 تومان
+1,23% (200,000 تومان)
1404/08/10 15:21
ربع سکه
33,790,000 تومان
+1,41% (470,000 تومان)
1404/08/10 18:28
نیم سکه
58,150,000 تومان
+0,87% (500,000 تومان)
1404/08/10 18:27
سکه امامی
111,510,000 تومان
+0,21% (230,000 تومان)
1404/08/10 19:30
سکه بهار آزادی
105,040,000 تومان
+0,91% (945,000 تومان)
1404/08/10 19:30

10 آبان , 1404

انس طلا
4,002 دلار
+0,02% (0 دلار)
1404/08/10 04:47
طلای 18 عیار
10,637,100 تومان
+2,46% (255,300 تومان)
1404/08/10 19:30
طلای 24 عیار
14,182,700 تومان
+2,46% (340,400 تومان)
1404/08/10 19:30
طلای آب‌شده نقدی
45,952,000 تومان
+2,09% (940,000 تومان)
1404/08/10 19:30
سکه یک گرمی
16,500,000 تومان
+1,23% (200,000 تومان)
1404/08/10 15:21
ربع سکه
33,790,000 تومان
+1,41% (470,000 تومان)
1404/08/10 18:28
نیم سکه
58,150,000 تومان
+0,87% (500,000 تومان)
1404/08/10 18:27
سکه امامی
111,510,000 تومان
+0,21% (230,000 تومان)
1404/08/10 19:30
سکه بهار آزادی
105,040,000 تومان
+0,91% (945,000 تومان)
1404/08/10 19:30
کد خبر : 72946
بانک و بیمه شنبه 10 آبان 1404 - 15:27 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
مدیرعامل بانک سینا تاکید کرد::

روابط عمومی و بازاریابی دو بازوی مکمل در بازاریابی

مدیرعامل بانک سینا، با بیان اینکه بازاریابی و روابط عمومی دو بازوی مکمل در تحقق اهداف بانک هستند، از اجرای نظام جامع بازاریابی به‌عنوان نقشه راه جدید بانک سینا در مسیر تعامل مؤثر با مشتریان و توسعه کسب‌وکار یاد کرد.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ابدالی، در نخستین همایش مشترک روسای دوایر بازاریابی و روابط‌عمومی در تهران با تاکید به ضرورت وجود چنین نظامی در ساختار بانک سینا گفت: نظام جامع بازاریابی که خلاء آن در بانک مشهود بود، طراحی و راه‌اندازی شده است.

وی افزود : دو موضوع کلیدی که باید در بانک سینا تقویت شود، مستندسازی و تحلیل است؛ این دو عامل نقش مهمی در بهبود تصمیم‌گیری‌ها و توسعه فعالیت‌های بازاریابی دارند.

دکتر ابدالی با تأکید بر هم‌افزایی میان واحدهای بازاریابی و روابط‌عمومی افزود: این دو واحد اگرچه مأموریت‌های متفاوتی دارند، اما در یک مسیر مشترک حرکت می‌کنند.

وی تشریح کرد: روابط عمومی وظیفه دارد تصویر مثبت بانک را در ذهن جامعه و مشتریان ایجاد کند و مسیر را برای بازاریابی هموار سازد. بازاریابی نیز باید از این مسیر برای معرفی و فروش خدمات و محصولات استفاده کند.

مدیرعامل بانک سینا گفت: بازاریابی و روابط عمومی هر دو علم هستند، اما موفقیت در آن‌ها نیازمند هنر تعامل و شناخت درست از مخاطب است.بازاریابی علم است و هنر.علم دانستن و هنر به کار بستن.

وی در ادامه به روند شکل‌گیری بازاریابی در نظام بانکی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: از دهه ۸۰ بخش بازاریابی در بانک‌ها پدیدار شد؛ ابتدا در بانک‌های خصوصی و سپس در دهه ۹۰ در بانک‌های دولتی و بزرگ نیز گسترش یافت.


نقش اثر بخش نظام جامع بازاریابی 

مدیرعامل بانک سینا در پایان خاطرنشان کرد: نظام جامع بازاریابی باید همانند فانوسی در دریا، مسیر حرکت شعب را روشن کند، اهداف را مشخص سازد و به کارکنان امکان دهد تا با کمترین هزینه، بیشترین اثربخشی را به دست آورند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی و بازاریابی نیز باید نقش هدایت‌گر خود را در مناطق و شعب به‌درستی ایفا کنند.

گفتنی است نخستین همایش مشترک روسای دوایر بازاریابی و روابط‌عمومی بانک سینا با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل و جمعی از مدیران و روسای ادارات طی روزهای 10 و 11 آبان ماه در تهران در حال برگزاری است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *