امروز: سه شنبه, 16 اردیبهشت , 1404

انس طلا
3,332 دلار
%2.83+ (91 دلار)
1404/02/16 00:20
طلای 18 عیار
6,779,800 تومان
%0.40− (-27,119 تومان)
1404/02/15 19:59
طلای 24 عیار
9,039,700 تومان
%0.40− (-36,158 تومان)
1404/02/15 19:59
طلای آب‌شده نقدی
29,364,000 تومان
%0.41− (-120,392 تومان)
1404/02/15 19:59
سکه یک گرمی
14,200,000 تومان
%2.90+ (411,800 تومان)
1404/02/15 11:31
ربع سکه
27,700,000 تومان
%1.08− (-299,160 تومان)
1404/02/15 17:03
نیم سکه
47,200,000 تومان
%0.43+ (202,960 تومان)
1404/02/15 16:59
سکه امامی
76,705,000 تومان
%1.56− (-1,196,598 تومان)
1404/02/15 19:59
سکه بهار آزادی
72,620,000 تومان
%0.50− (-363,100 تومان)
1404/02/15 19:59

16 اردیبهشت , 1404

انس طلا
3,332 دلار
%2.83+ (91 دلار)
1404/02/16 00:20
طلای 18 عیار
6,779,800 تومان
%0.40− (-27,119 تومان)
1404/02/15 19:59
طلای 24 عیار
9,039,700 تومان
%0.40− (-36,158 تومان)
1404/02/15 19:59
طلای آب‌شده نقدی
29,364,000 تومان
%0.41− (-120,392 تومان)
1404/02/15 19:59
سکه یک گرمی
14,200,000 تومان
%2.90+ (411,800 تومان)
1404/02/15 11:31
ربع سکه
27,700,000 تومان
%1.08− (-299,160 تومان)
1404/02/15 17:03
نیم سکه
47,200,000 تومان
%0.43+ (202,960 تومان)
1404/02/15 16:59
سکه امامی
76,705,000 تومان
%1.56− (-1,196,598 تومان)
1404/02/15 19:59
سکه بهار آزادی
72,620,000 تومان
%0.50− (-363,100 تومان)
1404/02/15 19:59
کد خبر : 43536
بانک و بیمه سه شنبه 9 بهمن 1403 - 11:05 زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0
محسن سیفی در نشست با مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های زیرمجموعه عنوان کرد:

روابط عمومی ها وظیفه اقناع و پاسخگویی شفاف و صادقانه را بر عهده دارند

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، مهمترین انتظار مدیران ارشد از واحد‌های روابط‌عمومی را اقناع و پاسخگویی شفاف، صریح و صادقانه به افکار عمومی و مخاطبان مجموعه بانک صادرات ایران عنوان کرد و خواستار هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای تبیین موفقیت‌های خانواده بزرگ بانک شد.

به گزارش صنعت مالی به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران وی در نشستی با مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه بانک، ضرورت وجود ارتباط مستمر بین روابط‌عمومی شرکت‌ها و بانک و هماهنگی با سیاست‌های کلان بانک را مورد توجه و تاکید قرار داد و گفت: توقع خاصی به غیر از تحقق اهداف کلان برای تعالی بانک صادرات ایران از مجموعه روابط‌عمومی وجود ندارد. تمامی شرکت‌های زیرمجموعه، جزئی از خانواده بزرگ بانک صادرات ایران هستند و ارتقای هر کدام از شرکت‌ها به تعالی بانک کمک می‌کند.
سیفی در این جلسه که هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات، ادریس سالاری مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران و جمعی از کارکنان این اداره حضور داشتند، با تأکید بر همفکری و هم‌افزایی بین بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، افزود: هم‌افزایی باید در دو بخش دانش و اجرا صورت گیرد. در این راستا برگزاری جلسات و رویدادهای مشترک، می‌تواند به همکاری بهتر روابط‌عمومی شرکت‌ها کمک کند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در بیان انتظارات از روابط‌عمومی‌ها افزود: تبیین اتفاقات و دستاوردهای مثبت در مجموعه خانواده بزرگ بانک صادرات ایران، باید توسط تمامی واحد‌های روابط‌عمومی انجام و به ذینفعان منتقل شود.
سیفی اظهار کرد: یکی از انتظارات اصلی از روابط‌عمومی‌ها، اقناع و پاسخگویی صریح، شفاف و صادقانه به ابهامات و شائبه‌های مطرح شده است. باید اتفاقات و دستاوردها به طور صادقانه، منصفانه و با نگاه حمایتی منعکس شود. قرار نیست اغراق و بزرگ‌نمایی صورت گیرد اما باید دستاوردها و موفقیت‌ها به نحوی تبیین شود تا مخاطب را جذب کرده و اقدامات موفق بانک را آن طور که هست، نشان دهیم.
وی با اشاره به اعتماد مردم به بانک‌ها گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی و ناترازی در بخش‌های مختلف، ناترازی در درآمد خانوارها هم وجود دارد که باعث افزایش تسهیلات‌خواهی مردم از بانک‌ها شده، اما منابع بانک‌ها برای پاسخگویی به تمام درخواست‌ها محدود است. با این وجود مردم به بانک‌ها اعتماد دارند و پول، دارایی‌ و اسناد با ارزش خود را در بانک‌ها به امانت می‌گذارند یا سپرده‌ می‌کنند. بنابراین لازم است وظایفمان را به درستی انجام دهیم و در شعب مشتریان را تکریم کنیم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: ایجاد هماهنگی، همبستگی و نظم درون سازمانی و اعتقاد به اهداف متعالی بانک از دیگر وظایف روابط‌عمومی‌ها است. تهییج و همراه ساختن تمامی همکاران برای دستیابی به اهداف بانک یا شرکت‌های تابعه، بر عهده روابط‌عمومی است.
وی افزود: همکاری و هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های مجموعه بانک صادرات ایران نیازمند تهیه دستورالعمل و ساختاری است که هماهنگی‌ها با محوریت اداره کل روابط‌عمومی افزایش یابد و روابط‌عمومی بانک نظارت موثری بر عملکرد و انتصاب مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیر مجموعه داشته باشد.
سیفی تقویت ارتباط با مشتریان قبل و بعد از ارائه محصولات بانک را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: باید محصولات را به شکل مناسبی معرفی کنیم تا مشتری تمایل و انگیزه استفاده از آن را بیابد و پس از مصرف اگر بازخوردی مشاهده شد، روابط‌عمومی باید از این فرصت به خوبی استفاده کرده و موضوع جلب رضایت مشتریان و اعتماد آنها را به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات، در دستور کار قرار دهد.
وی فرهنگ‌سازی و آماده‌سازی بدنه و ظرفیت همکاران بانک و شرکت‌های تابعه برای توسعه و ترویج استفاده از محصولات بانک و شرکت‌ها را نیز از دیگر انتظارات خود از روابط‌عمومی عنوان کرد.
در پایان این نشست مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات و مدیرکل روابط‌عمومی بانک نیز مسائل و موارد مطرح شده توسط مدیران روابط‌عمومی شرکت‌ها مورد بحث و بررسی قرار داده و راهکارهای مناسب برای ارتقای همکاری بانک با شرکت‌ها، ایجاد دبیرخانه روابط عمومی شرکتها، هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود را به بحث و بررسی گذاشتند.
IMG_20250128_085715_076.jpg
IMG_20250128_085720_802.jpg
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *