لینکا، منبع اطلاعاتی کامل شرکتهای ایران، با ارائه دادههای بیش از 2.8 میلیون شرکت، امکان شناخت دقیق و سریع بازار را فراهم میکند.
به گزارش صنعتمالی، رضایی، مدیر بازاریابی شرکت لینکا در مورد فعالیت این شرکت گفت: لینکا به عنوان جامعترین منبع اطلاعات شرکتها در ایران فعالیت می کند که تا کنون اطلاعات بیش از 2.8 میلیون شرکت ثبتشده در کشور از سال 1320 تا به امروز را گردآوری کردهاست.
وی با اشاره به اینکه این اطلاعات شامل جزئیات 4 میلیون فرد مرتبط با این شرکتها، 3 میلیون محصول و نزدیک به 10 میلیون روزنامه رسمی است که به صورت یکپارچه در اختیار کاربران قرار میگیرد، افزود: اطلاعات ثبتی شرکتها، شامل راههای ارتباطی، اطلاعات مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، تاریخچه شرکت، شرکتهای بالادستی و زیرمجموعه، حق امضا، موضوع فعالیت و سهامداران بورسی از جمله اطلاعاتی است که در لینکا عرضه میشود.
رضایی با بیان اینکه همچنین اطلاعات مربوط به محصولات شرکتها، کارخانهها، مجوزهای خاص، برندها، طرحهای صنعتی ثبتشده و اختراعات و آرشیو کاملی از روزنامههای رسمی مرتبط با هر شرکت در زمره منابع اطلاعاتی است که از سوی این شرکت ارائه می شود.
مدیر بازاریابی شرکت لینکا با بیان اینکه اطلاعات لینکا از بیش از 30 منبع مختلف جمعآوری میشود، تصریح کرد: مهمترین این اطلاعات عبارتند از روزنامه رسمی، سامانه جامع تجارت ایران کد، فرابورس و سایر منابع معتبر که این اطلاعات پس از جمعآوری و تحلیل، در پلتفرم لینک ها در دسترس کاربران قرار میگیرد.
رضایی در ادامه در مورد فعالیتهای این شرکت گفت: یکی از ویژگیهای منحصر به فرد لینکا، ارائه نقشه شرکتها در ایران است. این نقشه به کاربران امکان میدهد تا به سادگی شرکتهای ثبتشده در مناطق مختلف کشور را جستجو و شناسایی کنند.
وی افزود: به عنوان مثال، کاربران میتوانند شرکتهای ثبتشده در یک خیابان یا ساختمان خاص در شهر شیراز را پیدا کرده و به اطلاعات کامل آنها دسترسی داشته باشند که این قابلیت به ویژه برای بازاریابی و مارکتینگ بسیار مفید است.
مدیر بازاریابی شرکت لینکا با اشاره به اینکه لینکا شرکتها را بر اساس موضوع فعالیت و محصولاتشان دستهبندی کرده است، یادآورشد: این ویژگی برای واحدهای تولیدی، بازرگانی و صنعتی بسیار کاربردی است و به آنها کمک میکند تا به سرعت شرکتهای مرتبط با حوزه فعالیت خود را پیدا کنند.
رضایی گفت : به طور خلاصه، لینکا می تواند برای تشخیص ذینفع واحد، کشف تقلب، بازاریابی و فروش از سوی کاربران مورد استفاده قرار گیرد.