تاریخ انتشار: 1403-09-10 - 5 ماه پیش
موضوع:‌ اخبار عمومی
شماره: 36346

چطور یک حرف الفبا می‌تواند آینده را روشن کند؟

چطور یک حرف الفبا می‌تواند آینده را روشن کند؟

کمپین تبلیغاتی اخیر پلتفرم خرید آنلاین بیمه «دال» توجه بسیاری از متخصصان تبلیغات را جلب کرده است. این کمپین با رویکردی نوآورانه و استفاده از کلمات دوگانه‌ای که یکی با حرف «دال» آغاز می‌شود و دیگری بدون آن، پیام مثبتی به مخاطبان منتقل می‌کند. هدف اصلی این کمپین انتقال حس امید و توانمندی به مشتریان است.